Kto tworzy Szkołę ASQ?

Magdalena Lewińska-Ochal - dyrektor, pedagog specjalny, logopeda w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

35 szkoleń

Magdalena
Lewińska-Ochal

dyrektor, pedagog specjalny, logopeda

Władysław Stanek - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Władysław Stanek

nauczyciel

Joanna Głuch - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Joanna Głuch

zastępca dyrektora

Aleksandra Gągała - nauczyciel w ASQ Szkoła

10 szkoleń

Aleksandra Gągała

nauczyciel

Kasper Kalbarczyk - Oligofrenopedagoog w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Kasper Kalbarczyk

nauczyciel

Agnieszka Kazanecka - mgr teologii, nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Agnieszka Kazanecka

mgr teologii, nauczyciel

Agnieszka Krawczyk - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Agnieszka Krawczyk

nauczyciel

Maria Martyniak - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Maria Martyniak

nauczyciel

Elżbieta Mańturz - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Elżbieta Mańturz

nauczyciel

Natalia Pszczółkowska - oligofrenopedagog, psycholog w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Natalia Pszczółkowska

psycholog

Justyna Prokop - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Justyna Prokop

nauczyciel

Edyta Załuska - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Edyta Załuska

nauczyciel

Magdalena Cackowska - nauczyciel w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Magdalena Cackowska

nauczyciel

Eliza Bereda - logopeda w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Eliza Bereda

logopeda

Bogumiła Błaszczak - terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Bogumiła Błaszczak

terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog

Adam Fijas - pomoc nauczyciela w ASQ Szkoła

Adam Fijas

pomoc nauczyciela

Paulina Lipowska - pomoc nauczyciela w ASQ Szkoła

18 lat doświadczenia

0 szkoleń

Paulina Lipowska

pomoc nauczyciela

Katarzyna Oleksiuk - pomoc nauczyciela w ASQ Szkoła

Katarzyna Oleksiuk

pomoc nauczyciela

Adrianna Grzywacz - pomoc nauczyciela w ASQ Szkoła

Adrianna Grzywacz

pomoc nauczyciela

Magdalena Opara - pomoc nauczyciela w ASQ Szkoła

Magdalena Opara

pomoc nauczyciela

Magdalena Lewińska-Ochal


O mnie:

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam także studia podyplomowe na SWPS w Warszawie na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania oraz Kurs Kwalifikacyjny Zarządzania w Oświacie. Od 2004 roku pracuję z dziećmi młodzieżą ze spektrum autyzmu. Od 2009 roku moja praca zawodowa jest związana z placówkami ASQ.

Szkolenia:

  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
  • Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Techniki SAZ w pracy z grupą
  • Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego
  • SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
  • PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
  • Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
  • VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
  • Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci
  • Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
  • Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
  • Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
  • Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
  • Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
  • Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
  • Równowaga życia i pracy na stanowisku dyrektora
  • Kurs dla wychowawców kolonijnych
  • Praca nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci autystycznych – SOTIS
  • Terapia manualna jamy ustnej w pracy logopedy i fizjoterapeuty
  • Praktyczne podstawy pracy z dziećmi i z autyzmem – SOTIS
  • Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – DIAGNOZA AAC. SOTSOWANIE OCENY EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA „ SPRAWDZ JAK SIĘ POROZUMIEWAM”
  • Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – STOPIEN I,II,III,IV
  • Szkolenie z zakresu Modelu Zintegrowanego wsparcia będącego modyfikacją Sytemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod ALTERNATYWNEJ KOMUNIKACJI ( AAC)
  • Ukończenie szkoleń dla dyrektorów w ramach Akademii Dyrektora
  • Konferencja Uj : Autyzm – od nauki do praktyki
  • Ochrona danych osobowych w jednostkach Oświatowych
  • TEACH – podejście do pracy z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
  • Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Morlaesa
  • Ogólnopolski Kongres Pedagogów Specjalnych i terapeutów „ Seksualność, zaburzenia psychiczne, agresja u osób z niepełnosprawnością intelektualną – jak radzić sobie z trudnymi obszarami w pracy
  • „Echolalia- przegląd badań” _Scolaris

Władysław Stanek


O mnie:

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zakresu oligofrenopedagogiki. Uczestniczyłem w szkoleniach i kursach z zakresu różnych dyscyplin sportu, a także z zakresu terapii behawioralnej. Posiadam kwalifikacje terapeuty integracji sensorycznej oraz terapeuty treningu słuchowego Johansena.

Joanna Głuch


O mnie:

Jestem absolwentką studiów ekonomicznych. Pracowałam ze studentami oraz z młodzieżą w szkole policealnej. Ostatecznie znalazłam swoje miejsce w ASQ. Praca tutaj zainspirowała mnie do zdobywania wiedzy o autyzmie, pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, terapii behawioralnej oraz z zakresu prawa w oświacie i zarządzania. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku zarządzanie w oświacie.

Kursy i szkolenia:

  • Kwalifikacyjny z zakresu zarządzania w oświacie,
  • Kwalifikacje pedagogiczne,
  • Terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3-modułowy kurs bazowy,
  • Obowiązki i odpowiedzialność prawna nauczyciela
  • Wykłady w ramach Akademii Dyrektora,
  • Warsztaty zarządzania sobą w oparciu o Regułę św. Benedykta,
  • Dwie kolejne edycje Kongresu Prawa Oświatowego (styczeń, październik 2022 r.)
  • Liczne webinary z zakresu edukacji dzieci z autyzmem oraz przepisów prawa w oświacie.

Aleksandra Gągała


O mnie:

Nazywam się Aleksandra Gągała, jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, języka polskiego, plastyki, techniki, a także oligofrenopedagogiem. Z dziećmi pracuję od 2015 r. najpierw jako wychowawca przedszkolny, następnie - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Od 2018 r. jestem związana ze Szkołą ASQ. Interesuje się rękodziełem, w wolnych chwilach szydełkuję i tworzę biżuterię.

Studia podyplomowe:

  • Zarządzanie oświatą,
  • Język polski - dydaktyka nauczania przedmiotu,
  • Przygotowanie pedagogiczne,
  • Plastyka - dydaktyka nauczania przedmiotu,
  • Technika - dydaktyka nauczania przedmiotu.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
  • Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Sensoplastyka
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1
  • AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się.
  • Psychopedagogika traumy
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • MAKATON
  • Jak redukować zachowania trudne?
  • 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się

Kasper Kalbarczyk


O mnie:

Nazywam się Kasper Kalbarczyk. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego, biologii, przyrody i informatyki. Jestem w trakcie studiów z fizjoterapii. Interesuje się szeroko pojętą aktywnością fizyczną i rehabilitacją.

Kursy i szkolenia:

  • Bazowy kurs terapii behawioralnej
  • Instruktor pływania WOPR
  • Trener personalny oraz szkolenie z integracji bilateralnej

Agnieszka Kazanecka


O mnie:

W szkole ASQ jestem nauczycielem. Interesuję się teologią praktyczną, dużą satysfakcję czerpię z działań społecznych. Wolny czas chętnie spędzam na sali fitness i basenie.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
  • Późna interwencja behawioralna
  • Sensomotoryczna terapia widzenia
  • TERAPIA RĘKI - I i II moduł
  • Kurs kierownika wypoczynku
  • ADHD - objawy, diagnoza, terapia
  • Autystyczne spektrum zaburzeń w teorii i praktyce edukacyjnej
  • Podstawowe metody i techniki wpływające na jakość życia osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Strategia TEACCH w oddziaływaniach wobec dzieci z ASD
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1

Agnieszka Krawczyk


O mnie:

Nazywam się Agnieszka Krawczyk. Jestem oligofrenopedagogiem, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej oraz Wyższą Szkołę Nauk Społecznych w Lublinie. Interesuję się neurodydaktyką i aktywnymi metodami nauczania. Pasjonują mnie powieści o tematyce medycznej, szczególnie twórczość Tess Gerritsen.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych

Maria Martyniak


O mnie:

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie na kierunkach neofilologia oraz zarządzanie bezpieczeństwem. Ukończyłam także studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Interesuje się muzyką klasyczną i filmową, jestem mamą trojga dzieci.

Kursy i szkolenia:

  • Pedagogiczny
  • Wychowawcy kolonijnego
  • Udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Ochrony przeciwpożarowej

Elżbieta Mańturz


O mnie:

Nazywam się Elżbieta Mańturz. Ukończyłam studia licencjackie z oligofrenopedagogiki i aktualnie jestem w trakcie studiów magisterskich z surdopedagogiki z terapią pedagogiczną. Interesuję się karate tradycyjnym oraz koszykówką. W wolnych chwilach lubię spędzać czas na świeżym powietrzu lub na czytaniu książek.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
  • Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1

Natalia Pszczółkowska


O mnie:

Nazywam się Natalia Pszczółkowska. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego z przygotowaniem pedagogicznym. Jestem również trenerką umiejętności społecznych. W wolnym czasie lubię czytać oraz spędzać czas na świeżym powietrzu. Uwielbiam podróżować i poznawać nowe kultury.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
  • Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1
  • Trener umiejętności społecznych
  • Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży
  • Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem z ADHD
  • Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym
  • STER na ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą
  • Warsztat dla psychologów

Justyna Prokop


O mnie:

Nazywam się Justyna Prokop, jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, a także oligofrenopedagogiem. Z dziećmi pracuję od 2015 r., od 2018 r. związana jestem z placówką ASQ. Moje hobby to sport oraz czytanie książek.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
  • Trener umiejętności społecznych
  • 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1

Paulina Lipowska


O mnie:

Nazywam się Paulina Lipowska. Pracuję w szkole ASQ od grudnia 2021 roku, na stanowisku pomoc nauczyciela. Lubię spędzać czas z dziećmi, odpowiadać na ich potrzeby. Wolny czas lubię spędzać na tworzeniu słodkości. Interesuję się cukiernictwem oraz kulinariami.

Kursy i szkolenia:

  • „Opiekun nad dziećmi”
  • „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”

Edyta Załuska


O mnie:

Nazywam się Edyta Załuska. Z wykształcenia jestem oligofrenopedagogiem, nauczycielem historii i politologii. Interesuje się polityką i publicystyką. Moje hobby to kino światowe i tenis ziemny.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Bazowy ( 3-modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
  • Terapia ręki I i II stopnia
  • Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1
  • 9 kluczowych umiejętności komunikacyjncyh

Magdalena Cackowska


O mnie:

Nazywam się Magdalena Cackowska. Z wykształcenia jestem pedagogiem w zakresie edukacji wczesnoszkolnej zintegrowanej z pedagogiką przedszkolną i logopedią. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną” oraz na kierunku „Spektrum autyzmu”. Interesuje się numizmatyką. Moje hobby to czytanie i jazda na rowerze.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs kolonijny
  • Kurs pierwszej pomocy
  • Kurs bazowy (3-modułowy): „Terapia behawioralna w teorii i w praktyce”

Eliza Bereda


O mnie:

Nazywam się Eliza Bereda. Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna. Aktualnie poszerzam swoją wiedzę studiując Neurologopedię kliniczną z wczesną interwencją logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.

W swojej pracy staram się stosować multidyscyplinarne oraz indywidualne podejście do diagnozy i terapii moich pacjentów. Interesuję się siatkówką i szeroko pojętą tematyką jogi. W wolnym czasie uwielbiam podróżować, gotować oraz wędrować po górach.

Kursy i szkolenia:

  • Kurs bazowy 3 - modułowy TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I PRAKTYCE
  • Picture Exchange Communication System - Poziom 1
  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno - twarzowych
  • Nie patrzy. Nie słucha. Nie mówi. Od czego zacząć? Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
  • Opóźniony rozwój mowy - diagnoza i terapia krok po kroku
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
  • SMURF - strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
  • FTM - fizjologiczna terapia miofunkcjonalna
  • Afazja rozwojowa - diagnoza i terapia krok po kroku

Bogumiła Błaszczak


O mnie:

Ukończyłam studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, na kierunku Przygotowanie pedagogiczne dla nauczycieli przedmiotów lub zajęć prowadzonych w szkole podstawowej oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna z Terapią Ręki. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz zespołem Aspergera”.

Kursy i szkolenia:

  • Konsultant do spraw dietetyki
  • Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Plastyka sensoryczna w pracy z dziećmi
  • Jak wspierać koncentracje uwagi u dzieci
  • Mała motoryka zabawy manipulacyjne w terapii ręki
  • Terapia ręki w praktyce ćwiczenia, masaże, zabawy dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
  • Integracja sensoryczna z elementami terapii ręki
  • Terapia Integracji Sensorycznej u osób ze spektrum autyzmu
  • Joga integralna jako wielowymiarowe narzędzie w pracy z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi, emocjonalnymi i społecznymi
  • Wybrane techniki behawioralne w pracy z uczniami z Zespołem Aspergera.

Katarzyna Oleksiuk


O mnie:

Jestem pomocą nauczyciela. Studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną. Moje zainteresowania to literatura, sztuka oraz muzyka.

Adrianna Grzywacz


O mnie:

Jestem pomocą nauczyciela. Posiadam certyfikat ukończenia kursu pierwszej pomocy. Moje zainteresowania to psychologia, taniec i joga.

Adam Fijas


O mnie:

Jestem technikiem fizjoterapii. Pracuję jako pomoc nauczyciela. Interesuję się muzyką, filmem i fotografią.

Magdalena Opara


O mnie:

Pracuję jako pomoc nauczyciela. Ukończyłam studium psychologiczno-socjologiczne. Moje zainteresowania to psychologia, muzyka oraz literatura kryminalna.

Zdjęcie zajęć w szkole ASQ
Rekrutacja trwa cały rok!
Zapisz dziecko już teraz

Kontakt

Masz pytania? Chciałbyś zobaczyć jak wygląda przedszkole od środka?

Skontaktuj się! Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.

Imię i nazwisko:

Adres e-mail:

Tytuł wiadomości:

Treść wiadomości:

Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa ASQ ul. Armii Krajowej 133, 05-200 Wołomin. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z Informacją RODO.

Nasze instytucje


Logo Przedszkole ASQ

ASQ Przedszkole

Logo Niepubliczna Poradnia ASQ

ASQ Niepubliczna Poradnia

Logo Rehabilitacja ASQ

ASQ Rehabilitacja

Logo Radosne Przedszkole

Radosne Przedszkole

Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na przetwarzanie plików cookies.
Kliknij żeby zamknąć